Als jong meisje werd ik betoverd door de harp. Toen ik er voor het eerst een zag, was het liefde op het eerste gezicht. Vanaf dat moment wilde ik niets liever dan harpspelen. 

Ik ontving een degelijke, klassieke opleiding en ontwikkelde me razendsnel. Ik kon mijn diepe gevoelswereld helemaal kwijt in het harpspelen.
Vanaf jonge leeftijd trad ik op in de kerk, bij concoursen, in orkesten en op televisie. Een toekomst als concertharpiste lag in het verschiet. Ik was vijftien toen ik werd uitgenodigd om te gaan studeren aan het conservatorium. Maar in plaats daarvan… ben ik uiteindelijk met harpspelen gestopt. Ik worstelde op die leeftijd enorm met mezelf, het leven en de strenge opvoeding die ik kreeg. Dus ging ik na de middelbare school het huis uit, op zoek naar mezelf. Ik liet daarbij de harp achter.

In de jaren daarna ontdekte ik stukje bij beetje wie ik was, buiten mijn muzikale talent. Ik volgde verschillende therapieƫn, waarbij vooral haptotherapie een grote verandering bracht. Ik leerde met mijn hooggevoeligheid om te gaan en de juiste mensen te vinden waardoor ik tot bloei kon komen.

Nadat ik de Pabo had afgerond en een aantal jaar in het onderwijs heb gewerkt, besloot ik voor haptotherapeut te gaan studeren, het vak dat mij zo had geraakt. Ik wilde graag doorgeven wat ik zelf had geleerd. 
Nadat ik was afgestudeerd, had ik 10 jaar een eigen praktijk als haptotherapeut. Het mogen meevoelen en meeleven met mensen leerde me veel over de weg die we allemaal afleggen in het leven. 
Inmiddels had ik ook mijn man ontmoet en kregen we drie prachtige kinderen. Moeder worden is nog steeds het allergrootste geschenk in mijn leven, en daarnaast een grote bron voor innerlijke groei.

En, ik ging weer harpspelen! Want ik had al die jaren heimwee gehouden naar de harp. Dit keer koos ik voor een Keltische harp en besloot ik vooral te spelen wat er uit mijn hart kwam.

De harp begon eigenlijk als vanzelf steeds een grotere rol in mijn leven te spelen. Ik werd gevraagd voor allerlei gelegenheden, er kwam vraag voor harples bij mij en bovendien merkte ik dat, als ik de harp in mijn therapiesessies inzette, mensen veel sneller in hun hart geraakt konden worden. Verder heb ik 7 jaar deel uit mogen maken van en team muzikanten dat ayahuascaceremonies begeleidde. Naast dat ik persoonlijk veel heb kunnen helen en groeien door dit plantmedicijn, zie ik deze jaren ook als mijn spirituele conservatorium, waarin ik diepe lessen heb geleerd over de helende werking van muziek.

Inmiddels is de harp het middelpunt van mijn leven, de cirkel is rond! 
Bij de hele cyclus van het leven, tijdens allerlei gelegenheden, creĆ«er ik met alle liefde een afgestemd veld van liefde en licht. Een brug tussen hemel en aarde. 

Daarnaast breng ik regelmatig muziek uit op Spotify en andere streamingdiensten. De muziek die is maak varieert van minimalistisch neo-klassiek, tot Keltisch en new age.  Het is troostrijk, meditatief, verbindt hemel en aarde met elkaar en brengt compassie zowel het geluk als verdriet van het leven.

Kijk gerust verder op mijn website naar mijn aanbod!